Besøg på Klinkby Plejehjem
juni 23 Kl. 11:00 – 13:00
Hej alle
Besøg på Klinkby Plejehjem, 23 juni kl. 11
Kaj Nielsen har talt med personalet på Klinkby plejehjem, om at lave et besøg, hvor vi er nogle stykker, som vil vise vores køretøjer frem for bebeboerne og personale og måske kan der også komme på tale med en mindre køretur, hvis det måtte ønskes.
Plejehjemmet har tændt grillen, så der vil være lidt at spise og drikke + kaffe og kage.
Kaj håber, at der er nogle blandt klubbens medlemmer, som kan finde tid, på en almindelig hverdag, til at kunne deltage.
Vi mødes på p-pladsen ude ved Museet på Strandvejen kl. 10.45, og kører ud over Kobberholmvej.
Kaj vil gerne have en tilmelding, senest fredag den 16. juni på: tklemvig@me.com eller på tlf. 40541300
Hilsen fra Kaj Nielsen.
Skrevet af SR.
